How to Let it Grow: succesvol innoveren doe je zo...

Bart Remmers
Vandejong heeft samen met het team van Let it Grow het boek How to Let it Grow gemaakt. In dit boek blikken de hoofdrolspelers Lucas Vos (voormalig CEO Royal FloraHolland), Silke Tijkotte (oprichter Let it Grow), Pjotr de Jong (CEO Vandejong) en Irene Rompa (Lead Let it Grow entrepreneurs) terug op twee jaar Let it Grow, het innovatieplatform van Royal FloraHolland.

Het boek gaat over startups, een betere toekomst, vernieuwende ideeën, strategische creativiteit, positieve communicatie en het slechten van conventies op weg naar innovatie.

Inspiratie en inzichten

Veel organisaties willen innoveren, maar in de praktijk blijkt dit nog niet zo eenvoudig. Voor communicatieprofessionals en CEO’s biedt het boek inspiratie en inzichten die praktisch toepasbaar zijn bij een volgend innovatietraject.

'Let it Grow is een succesvol voorbeeld van innovatie binnen een corporate cultuur. In How to Let it Grow kijken we op meerdere facetten van dit succes terug, zoals het ontwikkelen van een toekomstbestendige visie, on- en offline communicatie met verschillende doelgroepen en hoe je een beweging in gang zet', vertelt de directeur bij Vandejong, Cyril van Sterkenburg.

Let it Grow

Let it Grow was het innovatieplatform van Royal FloraHolland. Het platform onderzocht de waarde van bloemen en planten voor een gezonder en gelukkiger leven in steden. Via een incubatieprogramma faciliteerde Let it Grow wereldwijd groene startups en was het de afzender van positieve communicatie rondom ‘urban green living’. Het concept van Let it Grow is ontwikkeld door Vandejong Creative Agency uit Amsterdam.

Let it Grow faciliteerde de groei van 15 startups, waaronder Sprinklr, Living Light en Gewildgroei. In 2017 won Let it Grow een Dutch Design Award.
 

afbeelding van Bart Remmers
Door: Bart Remmers

Bart Remmers | Redacteur

Bekijk alle artikelen van Bart